Rafinha: Szerettem az Intert


 
Még fél év sem jutott neki ám mégis kellemes emlékeket hagyott Milánóban Rafinha aki január végén érkezett kölcsönbe a Barcelonától. Lelkesedése, harcossága és a klub valamint a szurkolók iránti érzelmes kötődése miatt is hagyott mély nyomot az ő távozása. A napokban adott interjújában az Interben eltöltött időszakáról beszélt. 

"A spanyol bajnokságban de leginkább a Barcelonában mindig a legjobbra kell törekedni. Amikor januárban megkeresett az Inter akkor úgy éreztem új lehetőség nyílhat előttem a karrierem szempontjából. Fejleszthetem a képességeimet és új közegben is kipróbálhatom magam. Igyekeztem a legjobbat kihozni magamból és sokat segített, hogy barátként fogadtak a játékosok az Internél. Karamoh, Miranda de leginkább Icardi volt az aki mellettem állt hiszen vele korábban a Barcelonában is együtt futballozhattam de a többiek is mindig segítőkészek voltak. Rengeteget köszönhetek nekik mint a beilleszkedésben mint pedig az olasz kúltúra az olasz labdarúgás megismerésében. Az a pár hónap amit ott eltöltöttem számomra sokkal többet adott mint azt hittem volna. A szurkolók a város hamar a szívemhez nőttek. Szerettem nagyon az Intert nem csak mint klubot hanem mint érzést, hogy ott játszhattam. Nincs bennem keserűség sem harag, hogy így alakult. Újra a Barcelona játékosa vagyok és a jövőmre és a hamarosan kezdődő bajnokságra kell koncentrálnom. Köszönök mindent az Internek sok sikert kívánok nekik a jövőben. Forza Inter

Rafinha