Mezszámával tiszteleg Eriksen Kobe Bryant előtt



Mint ismert az egész világot megrázta a kosárlabda legendájának Kobe Bryantnek a tragikus halálhíre aki egy helikopter balesetben kislányával együtt életét vesztette. Rengeteg közéleti személy, színész, zenész, pályatársak és természetesen sportoló fejezte ki együttérzését. Ilyen volt az Inter legújabb igazolása a dán játékos Christian Eriksen is akinek érkezését ma jelentette be hivatalosan a klub. 

Eriksen nem titkolta, hogy mindig is példaképnek tekintette Kobe Bryant és ha tehette mindig leült a TV elé egy-egy Lakers meccset megnézni. 

"Gyerekkoromban kezdődött a Lakers mánia és a mai napig is itt él bennem. Kobe már akkor is kimagaslóan jó játékos volt a szó mindkét értelmében. Kedvenc kosarasom volt mert mindig a maximumot nyújtotta. Amikor ide igazoltam megtudtam, hogy 24-es mezszám gazdátlan. Rögtön tudtam, hogy ez kell nekem ezzel adva hálát és tiszteletet Kobe felé, hogy rajtam kívül millió embernek okozott felejthetetlen pillanatokat."- nyilatkozta Eriksen.