Biraghi is elköszönt az Intertől



Borja Valero után egy másik játékos is érzelmes búcsút vett a klubtól. Cristiano Biraghi egy év után visszatér Firenzébe de a közösségi oldalán fejezte ki érzelmeit az olasz válogatott játékos. Biraghi ez elmúlt szezonban 26 alkalommal lépett pályára és a 3 gólja mellett 7 gólpasszt is kiosztott. Köszönünk mindent Cris! 

"Megtiszteltetés és kiváltságos volt nekem viselni ezeket a színeket. Annak a városnak a csapatában játszottam aminek mindig is szurkoltam. Nincs értelme elrejteni az érzelmeket főleg ha lezárul egy csodás időszak. Egy év után ez a nagyszerű lehetőség véget ér de én úgy érzem, hogy a legjobb módon éltem vele. Ezt a mezt viselni és a San Siróban játszani hozzájárulni a csapat fejlődéséhez, különleges érzés. Ezt az intenzív és eseménydús szezont bárcsak trófeával ünnepelhettük volna de mégis 12 csodálatos hónap maradt meg a szívemben. Vannak emlékezetes pillanatok a három gólom és a 7 gólpasszom mellett is. A Curva Nord előtt pályára lépni Inter mezben kevés játékosnak adatik meg és nekem ez volt az egyik felemelő érzés és ezért mindig hálás leszek. Mindenkinek köszönöm aki támogatott aki mellettem állt aki ezt a nagyszerű lehetőséget megadta. Most egy másik kihívással de ugyanazzal a lelkesedéssel, ugyanazzal a vággyal és ambícióval megyek tovább. De a szívemben mindig az Interrel." 

Cristiano Biraghi